Oldalak

csütörtök, szeptember 09, 2010

Ismét piacon a Herz termékek

A Bonafarm Csoport újra forgalomba helyezi a Herz termékeket, kevesebb mint fél évvel azt követően, hogy a Gazdasági Versenyhivatal engedélyezte a vállalat eszközeinek megvásárlását.


A tavaly felszámolás alá került Herz Zrt. eszközeit, így többek között a Herz márkanevet a Bonafarm Csoporthoz tartozó Bonafarm Zrt. szerezte meg, így maradhatott továbbra is magyar tulajdonban az élelmiszermárka.

A 128 éves Herz most 9 termékkel, 16 különböző kiszerelésben kerül ismét a boltokba - jelentette be az új tulajdonos. A termékek a Pick Szeged Zrt. üzemeiben, részben a Herz gyárban korábban használt eszközökön készülnek. A gyártósorok áttelepítésére, a termék- és csomagolásfejlesztésre, valamint marketing tevékenységre közel 100 millió forintos összeget fordított az elmúlt fél évben a Bonafarm Csoport.

A Herz márkanév alatt forgalmazott termékek, így a Csemege szalámi, a Paprikás szalámi, a Chorizo, a Felizzo szalámi, a Zöldfűszeres szalámi, a Pikáns szalámi, a Paprikás vastagkolbász, a Csemege vastagkolbász és a Csípős vastagkolbász megtartották tradicionális értékeiket, ugyanakkor sikerült ízvilágukat a jelenkor fogyasztóinak elvárásainak is megfeleltetni - ígéri a forgalmazó. 

A megújult Herz termékek alapanyagait, elsősorban a tulajdonos cégcsoporthoz tartozó, mezőgazdasági tevékenységgel foglalkozó hazai vállalkozások állítják elő - hivatkozik a Bonafarm "földtől az asztalig" termelési stratégiájára a cégcsoport közleménye.

szerző: Szakonyi Balázs
forrás: marketinginfo.hu

Nincsenek megjegyzések: