Oldalak

csütörtök, május 22, 2008

Amerikában így csinálják

A National Pork Board (Nemzeti Sertéshús Bizottság), működteti a Pork Checkoff-ot, ami egyfajta hozzájárulás (100$-onként 0,4$-t kell befizetni) a sertéságazat marketingjéhez. Legújabb akciójuk három rövid videó, mely a fogyasztókat foglalkoztató 3 témával, úgy mint állatjólét, élőállat szállítás és takarmányozás foglalkozik. Felismerve a vevőik egyre változó tájékozódási szokásait és az internet által nyújtotta gyors híráramlást a 2 perces kisfilmeket a YouTube videomegosztó oldalon tették közzé.

Azt gondolom, hogy ez a példa, szabadon használható minden hazai szervezet számára.

Íme a 3 videó:

Pig Farmers Take Action



Ride a long with a Pig


Pigs are hungry too

Nincsenek megjegyzések: